Zoeken in deze blog

woensdag 13 maart 2019

Boodschappennetje en testhaker gezocht

Ik trek de stoute schoenen aan: wie wil er een patroon van mij testhaken? 
Het gaat om deze kroonluchter. Het patroon is uitgeschreven en uitgetekent en moet dus worden getest of alles klopt en duidelijk is. Je krijgt het complete pakket thuisgestuurd in een kleur naar keuze. Enige ervaring met haken is wel nodig, maar als je kan tellen en stokjes, dubbele stokjes, vasten en lossen kan haken kom je al een heel eind. Interesse? Stuur mij dan even een mailtje!

Altijd leuk om iets nieuws uit te proberen. Dit is nieuw garen van Huisje van Katoen: Barbante S. Dun garen geschikt voor haaknaald nr. 2 t/m 5. Haakt heerlijk weg, kan ik wel zeggen. En wat het wordt? Een boodschappennetje, met bamboo handvatten uit India. Ik vond ze laatst in de nu opgeruimde hobbykast. Mooie bestemming toch? Past perfect bij elkaar. 

En het is weer warme sokkenweer.
Als het een thuiswerkdagje is draag ik ze graag.


 























Het duurt nog even voordat dit nieuwe garen in de winkel van #HuisjevanKatoen ligt, misschien een maandje of 2. Dan is het leverbaar in de kleuren muisgrijs, ivoorwit en woestijnbeige.

5 opmerkingen:

  1. Ja hoor, stuur maar op! Niet alleen om te haken, ik kan het zelfs nog in het Frans vertalen als je wilt, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Petra, er wordt een mooi pakket naar je toegestuurd!

      Verwijderen
  2. Hoi antoinette wat leuk om te testen. Weet niet of je nog meer mensen zoek. Maar ik hou me aanbevolen hoor. Ik hoor het wel van je. Groetjes saskia @sas_creatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Saskia, voor je aanbod. Inmiddels 2 testhakers gevonden, als ik weer een testhaker nodig heb zal ik je benaderen, goed?

      Verwijderen
  3. Prima hoor . Geen probleem. Is altijd leuk om mee te helpen. Fijne dag en ben benieuwd naar het resultaat. Xxx saskia

    BeantwoordenVerwijderen