Zoeken in deze blog

zondag 7 april 2019

Lang weekend

Afgelopen vrijdag was de tweede dag van de Knit & Knotbeurs, een beurs die ik graag bezoek. Ik vind het zo'n mooie locaties, de koepelhal. Dus ik werkte even een paar uurtjes in de ochtend en stapte bijtijds de auto in. Op naar Tilburg!

Kleine impressie, want ik vergeet altijd foto's te maken. 

Bijna alle modellen kroonluchters
hangend bij de kraam van
Huisje van Katoen

Jasmijn!
(Deze blauwe is gehaakt door Marjo)

Links Miranda van de Knit & Knot beurs,
rechts Yvonne van Huisje van Katoen










































































Veel leuk reakties gehad op de kroonluchters en op de nieuwe CAL. En wat dan ook zo leuk is om andere IG-ers en bloggers eens in het “echt” te ontmoeten.

Spannend, de Jasmijn CAL start 15 april. Wil je meer info over de nieuwe CAL? Kijk dan maandag even op de site van Huisje van Katoen. 


En wat deed ik de rest van het weekend? Niet veel eigenlijk, genieten van het weer, de uitlopende tuin en het voorjaar. Ik spotte de eerste kikkers zonnebadend in het riet van de vijver. We liepen een flink stuk over de Ginkelse heide en zagen daar de schaapkudde.




























Je zou bijna zo'n zacht wollig lammetje al gaan scheren. Bijna hè! Zulke mooie witte, pluizige wol.

Spinnenwiel ergens lenen of zo en een mooi draadje spinnen. Ben benieuwd of ik het nog zou kunnen, ooit leren spinnen op de Vrije School, maar daarna nooit meer achter het spinnenwiel gezeten.


Voorlopig nog een flinke voorraad wol,
ze schieten al flink op deze nieuwe sokken





























4 opmerkingen:

  1. Leuk patroon, is het garen zo, of brei je de stippen in?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jeanette, ik brei er inderdaad stippen in, 1 naald blauw, 1 naald groen, 1 naald 3 steken groen en 1 steek blauw herhalend, 1 naald groen en dit herhalen. Net een soort doorgepit rijgwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi sokken :)
    Volgende keer ook eens naar de beurs in Tilburg gaan, ik hoorde er al meer goede dingen over :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het zelf een erg leuke beurs, niet zo groot met een prettige sfeer. En alleen maar mensen die handwerkliefhebbers zijn, inspirerend publiek!

      Verwijderen