Zoeken in deze blog

zondag 9 juni 2019

Stippen

Ik ben een bofkont, maar dat heb ik wel vaker vermeld hier op mijn blog. Ik werd nl. uitgenodigd mee te doen met een workshop stippen door Brechtje van Ge-Stipt.

Het eindresultaat, ik ben er superblij mee.





























De workshop werd gegeven bij Verfijnd, hier in Veenendaal, een thuiswedstrijd zogezegd.
Bij verfijnd hebben ze ook de ringen die ik gebruik voor mijn kroonluchters, ook die van 50 cm ø.  




De basis, een porcelein bordje (met natuurlijk gestipt zeil erachter)

De eerste cirkels met stippen, oefenen met de grote en kleine stokjes
en andere tools

De tweede kleur stippen

Halverwege ben ik vergeten foto's te maken.
Beetje afgeleid door het stippen en alsmaar door willen gaan.











































































































 

Zo leuk om de verschillende resulaten te zien, smaakt naar meer!



Mooi hè? De silhouetten en paardebloempluisjes

Ook zo leuk, het bord rechtsboven,
stippen op een gedessineerd bordje

2 opmerkingen: