Zoeken in deze blog

zaterdag 16 april 2022

Fotoblogje

Een fotoblogje, het is al bijna 1,5 maand geleden dat ik iets op mijn blog plaatste terwijl er heel veel is gebeurd in deze tijd. 

De bovenste foto zegt al iets over deze tijd, ik was bezig met de opmaak van het nieuwe magazine. Vorig jaar september begon ik met ideeën verzamelen en haken, en nu, na het tekenen van de diagrammen en werkbeschrijvingen maken, testen van de patronen, de fotografie die Femke en ik een paar weken geleden deden ging ik eindelijk aan de slag met de opmaak van het magazine.


Af en toe vraagt Sjef een beetje aandacht.



Of hij ligt gezellig naast mij op een tas




Het magazine moest ook wel snel worden gefotografeerd, want na een paar maanden op de wachtlijst te hebben gestaan werd ik eindelijk aan mijn voet geopereerd, 6 weken gips en dan ben je niet echt mobiel.

Tijd om ook te breien.

Sokken voor Jolanda


Van de handgeverfde sokkenwol van
Blij dat ik brei. 

En hoppekee, een tweede paar op
de pennen,voor mijzelf,
sneakersokjes




In de zon handwerken, dat hebben
we gemist na die periode van
grijs en nat weer.

Deze staat ook nog op de pennen, een trui van mohair. Maar die schuif ik voorlopig maar even in de kast, te mooi weer om aan een wintertrui te breien.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten