Zoeken in deze blog

vrijdag 29 juli 2022

Van alles en nog wat...

Waar zal ik beginnen?




















Ik kreeg een leuke opdracht om de grannies voor het nieuwe boek van Karin Bloemen te tekenen. Ik kon het niet laten om tenminste één granny te haken uit het boek, de granny Händel.

En wat het wordt? Blijft nog even geheim.
















Deze Mandala was een cadeautje voor mijn jarige zus Janine. Toen ik deze haakte had ik als achtergrond de witte muur van haar huiskamer in gedachten, maar inmiddels heeft deze muur een kleurtje gekregen (Antiekblauw) en komt de Mandala er mooi op uit. 






Dit had ik nog nooit gezien, de verpopping van een libelle. Het was voorbij voor ik er erg in had. Dat er uit een bruine pop zo'n grote libelle komt.

Een aanrader, een vijver in de tuin (behalve als je kleine kinderen hebt). Zoveel beestjes in de tuin als kikker, padden, salamanders, de vissen. Er valt altijd wel wat te zien.


















1 opmerking:

  1. Wat een leuke opdracht die beide liefhebberijen combineert, haken en grafisch ontwerpen. Ben benieuwd wat je gaat maken van de granny squares.

    BeantwoordenVerwijderen