Zoeken in deze blog

dinsdag 14 februari 2012

Update grannies en wildbreien in Veenendaal

Het blijkt dat een aantal bloggers die ik volg al een Liebster Blog award hebben gekregen, blijkbaar bloghop ik in hetzelfde kringentje rond.

Maar even wat anders: een update van de grannies. 13 x 13 grannies telt hij nu, twee schoenendozen wol, katoen en hele enge gekleurde synthetische restjes zijn er in verwerkt, wel allemaal van ongeveer dezelfde dikte, dus het oogt wel regelmatig. Alle draadjes zijn afgehecht, daar zou je al een kussen mee kunnen vullen.

169 grannies
























Net ben ik even naar de bibliotheek geweest (veel te laat natuurlijk, met een dikke boete) en wat zag ik daar? Het eerste stukje wildbreisel in Veenendaal. Leuk! Kleurrijk, met verschillende steekjes. Daar word ik nu vrolijk van!


















De bibliotheek is een prachtig gebouw, met bakstenen als jacquardpatronen over de gevel. Een gebouw als eerbetoon aan de geschiedenis van Veenendaal.

2 opmerkingen:

  1. Oh daar ben ik toch zo jaloers op, ik kan helemaal niet haken, ben al maanden bezig het mezelf te leren en jij haakt gewoon 169! grannies! WOW, en van dat wildbreisel word ik ook blij, ziet er erg vrolijk uit! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi wildbreisel!!! Zo netjes en mooi durf je niet eens meer "wild"te noemen..... En al die grannies wat een leuk en kleurrijk geheel, en wat een engelengeduld heb je daarvoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen