Zoeken in deze blog

maandag 29 augustus 2011

Armbanden van kralen en knopen

Voordat de hele knopen- en kralendoos opgaat aan het kralengordijn heb ik eerst een nieuwe armband gemaakt. De rose-rode armband heb ik al een paar jaar, de felle kleuren waren toen echt mijn lievelingskleuren. Maar groen heeft de laatste tijd ook wel iets, dus deze variant was snel bij elkaar gezocht. Het grappige is dat ik van sommige knopen en kralen precies weet waar ze vanaf komen, knopen van een favoriet bloesje wat ik echt heb versleten, een knoop van een jasje van mijn schoonmoeder en kralen uit een kindersetje van Femke.







 

2 opmerkingen:

  1. Oh oh wat leuk, ik heb niet zoveel variatie in de kralen en knopendoos zitten hoor !! Dat je er zelfs nog een kralengordijn bij kan maken zegt wel wat over de hoeveelheid die jij bezit hahah :-)
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben net een ekster, ik neem alles mee en kan niets weggooien!

    BeantwoordenVerwijderen