Zoeken in deze blog

vrijdag 26 augustus 2011

En een popje voor Nova Rose

Wat is bloggen toch leuk! Dankzij Eline's vermelding van mijn blog op haar blog heb ik opeens een heleboel lezers en volgers erbij, echt een kick! Dankjewel dames, al die leuke reacties.

Deze week was druk. Ik ben bezig met de opmaak van de nieuwe Marianne, het laatste nummer van 2011. En een boekje van Tirion en dan nog de lopende projecten. Te veel op op te noemen. Af en toe heel even achter de naaimachine op een babypopje aan te kleden, ze draagt een broek, jurkje en sjaaltje van Eline's Huis stof (de laatste snippers en strookjes worden goed gebruikt). Het was een tijd gelden dat ik poppenkleertjes naaide dus het elastiek in het broekje, mwaa, ging niet helemaal zonder moeite. Nu het poppetje met tasje opsturen naar Nova Rose en dan het volgende project afmaken. Wordt vervolgd!



4 opmerkingen:

  1. Kei schattig die kleertjes van Eline stof en dat tasje ook zo prachtig!
    Geniet van alle aandacht en van het weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat schattig!!! Ik zou weer jong opnieuw willen zijn!
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Antoinette,
    Wat een schattig popje met die mooie kleertjes. Ook het tasje is geweldig! Echt een pracht kado!!!
    Ik heb lekker even al je berichten gelelezen. Wat maak je leuke dingen zeg! Ik heb sinds kort het haken ontdekt, en ben aan het proberen een kussen van granny's te maken. Het is heerlijk om creatief bezig te zijn.Ik ga je volgen hoor. Je hebt een hartstikke leuke blog!
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fan van Eline dus zo kom ik ook bij jou terecht! Ik laat me graag inspireren door je en ga je volgen. Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen