Zoeken in deze blog

zaterdag 29 oktober 2011

Dagje Handwerkbeurs in Rotterdam

Afgelopen vrijdag heb ik Petra van byPetra een dagje geholpen op de Handwerkbeurs, leuk! Over 10.00 was ik er pas, na de toeristische route te hebben genomen in Rotterdam. Tja, dat ingebouwde navigatiesysteem van mijn auto en ik, wij zijn niet echt vrienden. Eindelijk de Kuip gezien, dat dan wel weer.

Dat ter zijde: het was beredruk bij Petra's stand, gedemonstreerd hoe je pompoms maakt en punnikt met het punnikmachientje. En laten zien wat je ermee kan doen natuurlijk! Alle materialen uit Eline's Winterhuis en nog veel meer zijn bij Petra te verkrijgen. 

Leuk dat ik een paar mensen waarmee ik wel contact heb met de mail, maar nooit in levende lijve heb gezien nu eens in het “echie” ontmoette, o.a. Marion Boeckhout van HobbyHandig. 

Volgend jaar weer!




Stand van Petra, met de kerstboom uit het boek (Foto van Petra).

Petra aan het werk
De kapstok met vanalles en nog wat.








3 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg gezellig uit fijn dat het een drukke dag s geweest.
    Fijn weekend verder gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon jammer genoeg niet komen. Het had me zo leuk geleken! Hopelijk een andere keer! Het ziet er super uit!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen