Zoeken in deze blog

donderdag 6 oktober 2011

Hippe kinderkleding

Vorige week kreeg ik met de post het nieuwe boek “Hippe kinderkleding”, van uitgeverij Tirion. In juli had ik namelijk de patroonbladen overgetekend en opnieuw ingedeeld. Reuze leuk om het eindresultaat te zien.

Het is een vrij groot boek, gebonden met een wire-o binding. In de kaft van het boek is een enveloppe bevestigd met de patroonbladen. Het is een boek met duidelijke stap voor stap tekeningen, leuke variaties op een patroon en alles is lekker gepimpt met bandjes, bloemen, ruches en nog meer.

En wat ik ga maken uit het boek? Een paspop van mijn romp. Nooit aan gedacht om zelf een paspop te maken van mijn lichaam. In het boek staat stap voor stap uitgelegd en gefotografeerd hoe het te doen is, ik heb alleen wat hulp nodig. En ik hoop dat als ik dan ingetaped ben dat ze mij ook weer los willen knippen...



1 opmerking:

  1. Wat een gezellig kleurrijk boek is dit geworden, maar geen doelgroep voor mij.
    En ik wil je wel intapen hoor en zeker weten dat ik je ook weer losmaak, want je moet je blog kunnen vullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen