Zoeken in deze blog

dinsdag 5 november 2013

Biasband en twee nieuwe schorten

Dank jullie wel voor de leuke reakties van mijn vorige blog!  

Weer iets uit de oude doos, ik had nog stof over van verschillende projecten uit Eline's Buitenhuis. En omdat ik een verschrikkelijke knoeier en spetteraar ben met koken heb ik twee nieuwe schortjes gemaakt. (zelfs met eten hou ik ook het schort om, dat is verstandiger).




Met een stukje band van Marianne Design, toepasselijk!

























Meters zelfgemaakt biasband gaan er door heen, bij het naaien van schorten. Het leek wel een fabriekje.




Halsband van de schortjes

Strikbanden

Zakken, versierd met band en kantjes

7 opmerkingen:

  1. Leuk, nieuwe schorten met je eigen biaisband. Echt iets waar je dan zo heel tevreden mee kunt zijn.
    Ik draag ook altijd een schort met koken en vaak dan ook met eten. |Mijn kleindochtertje noemde het de "oma-slab". :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens leuk koken in deze schorten en natuurlijk ook lekker eten.. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gezellig zijn je schorten!
    Kookse!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allebei echt heel erg leuk en vrolijk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, wat leuk zeg! Heel erg mooi, zo'n zelfgemaakte spetterjas. En het enige wat ik denk is: dat moet ik ook nog leren: naaien...

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke nostalgische stofjes voor je schorten!
    groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk gemaakt! wat een heerlijke stofjes heb je gebruikte zeg!

    BeantwoordenVerwijderen