Zoeken in deze blog

zondag 26 januari 2014

Een jubileumnummer: De Marianne bestaat 5 jaar!

Vorige week werd de nieuwe Marianne bezorgd, een dubbeldik jubileumnummer. Het tijdschrift bestaat alweer 5 jaar! 

Als eenmaal de drukklare PDF is gemaakt verdwijnt de hele opmaakklus uit mijn geheugen en ben ik eigenlijk weer een beetje verbaasd als het uiteindelijk gedrukte exemplaar in de brievenbus ligt.

En dit keer was het ook een flinke klus, 16 extra pagina's en een complete restyling. En we mogen er trots op zijn!

Sneaky preview:

Nieuwe cover: met een kaart van Sanne


























Het HEMA/Tirion team

Marianne Design in het zonnetje gezet

En mijn bijdrage aan het feestnummer.
Foto's van door jullie gehaakte slingers zijn welkom!



Cadeautje bij M21























































































Zo, nu ga ik kaarten maken. Niet storen, alleen voor een mok thee en een stukje brownie doe ik de deur open!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten