Zoeken in deze blog

zondag 9 augustus 2015

Kringloop en een give away (of eigenlijk 2)



























Bloggen op dit moment... er komt niet veel uit mijn handen, zo na onze vakantie. Ik heb in de 2,5 week dat we weg waren ook helemaal NIETS gedaan op het gebied van handwerken, nog geen haaknaald vastgehouden, geen schaar, liniaal of strijkbout aangeraakt, helemaal niets, nada, noppes.

Is ook wel eens fijn, ik heb ideeën genoeg maar ik sta nu in dubio, wat ik zal beginnen of (eindelijk) zal afmaken.

Soms komt er iets leuks tussendoor.  Zoals een stapeltje oude Ariadne's bij de kringloop. Ik vind de jaargangen rond 1980 - 1985 helemaal top. Dan kan ik het niet nalaten om iets na te maken.




























Nu las ik laatst dat Wieke (van de prachtige shawls) de Ariadne een nieuw leven wil inblazen, dus wie weet, het zou heel leuk zijn om naast de Mollie Makes een echt Nederlands handwerkblad te krijgen. Een blad met veel patronen en technieken, waar je altijd inspiratie uit kan halen.

Dan nog een give away, dinsdag worden de winnaars bekend gemaakt. Dus neem even een kijkje op het Lennie Flennerie blog en op de Facebook-pagina van Lennie Flennerie, daar worden 2 verschillende pakketen verloot!





2 opmerkingen:

  1. Oude Ariadne's zijn geweldig!
    Ik mis de 101woonideeën trouwens ook als inspiratie.
    Zo te lezen heb je echt vakantie gehad (en anders geleefd dan normaal) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was toen inderdaad een erg leuk blad, heb een paar maanden geleden de berentrui eindelijk maar eens weggegooid, al jaaaren niet meer aan gehad maar zonde van al dat werk, hihihihi.
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen