Zoeken in deze blog

donderdag 14 juli 2016

Haken of breien?

Die vraag stelde ik vorige week op instagram, en het was wel duidelijk:

Eén bolletje garen en twee beginnetjes voor een sjaal



























Haken moest het worden! Ik bladerde weer eens wat oudere tijdschriften door en dacht, een ajour sjaal is ook mooi. Maar voor een tussendoorproject niet handig. Een haakwerkje pak je makkelijker mee naar buiten en met dit patroon haak je gedachteloos een eind weg.

 
Gelaserde houten knopen, label en leren label





















Afgelopen week voerde ik ook de laatste correcties uit voor een nieuw boek, maar daar zal ik later nog eens over bloggen. Leonie (auteur van het boek Haken & Sfeer en van het Wolcafé) bracht voor mij mee een mooi zakje met verschillende knopen en labels. Nu nog even vaart maken met de sjaal, want die moet natuurlijk wel in 2016 afkomen :-)

1 opmerking: