Zoeken in deze blog

zondag 17 juli 2016

Nieuwe bollen en bijna af...

Nieuwe Drops Alpaca



























Afgelopen donderdag fietste ik langs Jackies Atelier, het leukste wolwinkeltje hier in Veenendaal en omstreken. Alleen het winkeltje is van buiten al zo mooi om te zien. Zwart gepotdekseld hout, puntdak met dakpannen en witte kozijnen. Het zou zo in Denemarken kunnen staan. Maar daar staat het niet, het staat gewoon in de achtertuin.

Ik kon het niet laten om alvast wat voor het volgende project mee te nemen. Wat het precies wordt weet ik nog niet. Eerst mijn zwart-witte trui afmaken. Het laatste randje, dus nog maar ±30 pennen. En het gaat best hard. Ik kan niet wachten om de naaimachine op tafel te zetten, voor de armsgaten te stikken en te gaan knippen. Spannend, wordt vervolgd!
En voor 's avonds, voor de afwisseling, de Southbay sjaal. Ook al een leuk project, haakt lekker weg, zou ik zo zeggen.


Southbay sjaal, haakt heerlijk weg...

Laatste randje van de trui

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat ik te ver weg woon voor dat mooie woladresje. Wat een mooie haaksteek voor je omslagdoek en Alpaca is altijd heerlijk zacht. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Fijne week groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je laatste loodjes, ben benieuwd naar het eindresultaat van je trui. Ja, als je in een wolwinkel bent moet je van goede huizen komen om niets mee te nemen ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen