Zoeken in deze blog

maandag 23 januari 2012

Een hieltje en hiep, hiep, hoera!

Dit weekend vierden we de 13e verjaardag van Femke. Met slingers, appeltaart en heel veel gezelligheid. 














Door het breiwerk van Tirion heb ik iets nieuws geleerd: een hiel breien. Weliswaar een heel klein hieltje, maar ik snap het principe. En dat is al heel wat. 



















Verder ben ik begonnen met afhechten van honderden draadjes en de eerste grannies aan elkaar haken. Mijn schoonzus vroeg al of ik er zo'n hesje van ging maken zoals in de zeventiger jaren. Maar daar zien ik mij niet meer in lopen. Nou... misschien, kijk maar eens hier.

Nog 136 grannies te gaan...









1 opmerking:

  1. Retro is leuk, maar niet zo leuk dat we in grannie jurkjes gaan lopen hoor :-(
    En ook nog hieltjes breien, was het breien met vijf naalden al niet erg genoeg......wat ben je toch geweldig handig om ook dit nog even erbij te leren, ik bewonder je!

    BeantwoordenVerwijderen