Zoeken in deze blog

vrijdag 27 januari 2012

Mollies makes en patroon voor grannies

De nieuwe Mollie Makes is bezorgd vandaag, met o.a. een mooi lintje als extra en een hele mooie sprei. Prachtige “vintage” kleuren. Olijfgroen, koraalrood, beetje aubergine achtig, oudroze, zacht geel en oranje gecombineerd met ecru.

Hier het patroon van “mijn” grannies, heel simpel. Ik hoop dat het duidelijk is, zo niet, dan hoor ik dat graag.


Veel haak- en borduurwerk

Mooi lijnenspel, door het aan elkaar haken met vasten






1 opmerking:

  1. Ha die Antoinette,

    Jippie... Nu heb ik ook het patroon... Hoe ver ben je met je plaid?
    Volgend weekend is de Kreavak in Apeldoorn. Op maandag komen de 2 kerstballenmannen. Laat ik mijn boek signeren. Ze hebben ook nog een nieuw boek. Ik ben benieuwd...

    Prettige zondag verder en groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen