Zoeken in deze blog

donderdag 8 oktober 2015

Borduren

Eigenlijk heb ik teveel leuke “work in progress” dingetjes op dit moment. Een breiwerkje (nog maar 20 cm gebreid), een haakwerkje (bijna klaar), een borduurwerkje (net begonnen), twee tassen (bijna klaar), een houten naaimand die vraagt om een opknapbeurt, een paar Lennie Flennerie projecten, 24 stropdassen die nog steeds op dezelfde plek hangen... Een bureau waar het een zooitje is.

Plechtige belofte aan mijzelf, nu eerst een paar WIP afmaken. Dit weekend hoop ik 2 of 3 dingen echt af te hebben. Wordt vervolgd!


6 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, ben ook bezig iets af te maken... Krijg ook teveel prikkels om nog meer moois te gaan maken... ;-) hahahahaha.
    suc6 met jouw wip's..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hier ook zoooo herkenbaar ;)
    Maar dit ziet er veelbelovend uit iig!
    Succes en veel plezier vooral.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij zijn het wel actieve WIP's, dat scheelt. Bij mij wil het nogal gauw richting UFO gaan ;-). Ik ben benieuwd wat je laat zien na het weekend! We rekenen nu natuurlijk wel op een paar Affo's ;-))).
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kan je zomaar even aanvliegen ;-)
    Maar met jouw productie komt dat wel goed allemaal!
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen