Zoeken in deze blog

maandag 5 oktober 2015

Sjaal 3 en een nieuw breiwerkje

Even de voortgang laten zien, ik denk dat ik nog een bolletje blauw moet gaan halen, de laaste toeren slurpen garen. Eucalan, weet iemand of dit wasmiddel ook in Veenendaal te koop is? Het valt mee, de hobbels en bobbels in deze sjaal, maar helemaal vlak ligt het niet.




























Dan voor de afwisseling, een nieuw project. Een snel breiwerkje op naald 5. Het Libelle cardigan uit La Maison Victor. Klinkt sjiek, cardigan... maar het is een lekker los vallend vest, ruim en nonchalant.


























Je ziet het goed, twee verschillende soorten wol. Het vest heeft een lage mouwinzet en een andere steek voor de mouwen, mij lijkt het wel leuk om daar iets mee te doen. De beige wol is heerlijk zacht en komt uit de winkel van Jacqueline, de Hobbytafel. De Opal wol komt uit het hoge Noorden, uit de winkel van Tjitske, De Strandjutters.


De Lennie Flennerie workshops en Make & Takes hebben mij de afgelopen weken in Friesland en Brabant gebracht en als een souvenir kan ik het niet laten om een paar bolletjes wol mee te nemen.  

2 opmerkingen: