Zoeken in deze blog

vrijdag 16 oktober 2015

Buttons

Nog een opdracht van Pronty, ik kreeg deze schattige applicaties in de vorm van knoopjes met de vraag of ik er iets mee wilde maken. Maar natuurlijk wilde ik dat! 

De werkstukjes hield ik simpel, de applicaties zijn kleurig en gedetailleerd geborduurd. Alle aandacht voor de applicaties.

Voor het eerst draaide ik leer door de BigShot,
om er labeltjes te maken.

Labeltjes van leer en vilt, met de gaatjestang zijn er gaatjes gemaakt en is het gefestoneerd of gestikt. Heel simpel.

Om al in de herfstsfeer te komen


Sleutelhangers: twee cirkels van stevig vilt, een paar houten kralen en een gehaakte bloem. Trek aan het koortje en de sleutels zitten tussen de beide cirkels, 3/4 van de cirkels zijn op elkaar vastgestikt, de opening is groot genoeg voor één of twee sleutels.




















Schlderijtje: gemaakt van een borduurring, een stuk theedoek van de Zeeman en een labelpuncher. Simpel. Ik zou eigenlijk alle ronde schilderijtjes eens bij elkaar moeten hangen. Zoveel verschillende technieken.  


De rode kettingsteek als staartje van het lieveheersbeestje

















En de laatste, een hartjes button op een gehaakt hartje, blijkbaar hou ik toch wel heel veel van stevig vilt...

De applicaties zijn inmiddels in de betere fourniturenzaak verkrijgbaar.

Klein tasje voor een giftcard, visitekaartje of OV kaart.

5 opmerkingen: