Zoeken in deze blog

maandag 19 oktober 2015

Stoffenstalen

Ik was al een tijdje op zoek naar lapjes in alle kleuren van de regenboog. Omdat je dan het makkelijk kan combineren met andere dessinstoffen. Voor de kleine projectjes. Tot nu toe had ik nog niet echt iets gevonden, behalve een pack voor quilters, maar dat was nogal prijzig. (En op dit moment heb ik zoiets...  eerst maar eens even opruimen, dame, je hebt al zoveel spullen liggen, 23 stropdassen bijvoorbeeld...)

Afgelopen zaterdag liep ik tegen dit stalenboek aan. Het zijn geen grote lappen, maar voor € 1,– laat je dit toch niet liggen?

Voor de nieuwsgierigen: Hootzen, Hoofdstraat 72, Veenendaal.
De interieurzaak gaat stoppen en ruimt onder andere de
stalencollectie op.





















Nu nog wachten tot het stalenboek met leer in de verkoop gaat...

7 opmerkingen:

  1. Geweldig! Dat komt altijd van pas :-)
    Die met leer houden ze toch wel voor je apart?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, hier wordt je zo hebberig van! Zonde om ergens voor te gebruiken. Gewoon ophangen en naar kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, das een mooie score. Enne.... net als van tassen; stof kun je ook niet genoeg hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Zo heb ik ook allerlei stoffenstalen in dozen op zolder liggen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee daar zou ik ook niet over nadenken. Mee die hap...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen