Zoeken in deze blog

donderdag 22 oktober 2015

Speldenkussen-swap, leer en borduren

Toevallig staat er in de VT-wonen van deze maand een zelfmaakspecial met leer. Nu had ik nog een paar stukjes liggen van de boodschappentas, dus ik kon het niet laten om het uit te proberen. Eén bakje is gemaakt met een metaal folie aan de binnenzijde en die is toch wel mijn favoriet, een mooie combinatie tussen het koele mint en het wat ruwere leer. Koperkleurige splitpennen maken het af. Ik ben al op zoek naar grotere stukken leer, want zoiets als handwerkmand lijkt mij stoer.










 


















En dan het stukje borduurwerk, ook bijna af. Ik raak helemaal in de Zen tijdens het borduren, lekker gedachteloos stiksteekjes maken.




















 


Even een nog leuk dingetje: een speldenkussenswap. Nieuwgierig? Lees dan dit bericht op het Lennie Flennerie blog of op Speldenkussen swap op Facebook.


4 opmerkingen:

  1. Leuke mandjes zijn dat geworden! Ik heb ook nog leren lapjes liggen, waarschijnlijk ook te klein voor een grotere mand. Ook niet dik genoeg denk ik, maar alle input wordt ergens in mn hoofd opgeslagen en dan plots komt het er in een of andere vorm uit :-).
    Dus dankje voor de inspiratie :-))))
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die zijn cool zeg! Wat leuk.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het ook in de VT-wonen en ik vind ze geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen